PRZYRODA ...


Uzupełnij :

Owady pożyteczne dla człowieka :

1.
2.
3.
4.

Ich pożyteczna działalność :

1.
2.
3.
4.
_________________________

Jak napisałeś np. w 1 dzdżownica to w pozytecznej działalności napisz ich pozyteczna działalność . xD

Z góry dziękuje . xD

3

Odpowiedzi

2010-03-25T16:09:05+01:00
1. Pszczoły, no to dają miód
2. Dżdżownica, spulchnia ziemię i lepiej się pracuje np. sadzi kwiatki, drzewa itp
3. Biedronka, bo ona zjada wszystkie mszyce co są na kwiatkach w domu (chyba, że jej nie ma w domu:p)
3 2 3
2010-03-25T16:09:57+01:00
Owady pożyteczne dla człowieka:
1. pszczoła
2. biedronka
3. dżdżownica
4. grabaż
Ich pożyteczna działalność:
1. Pszczoły nie tylko dają miód i wosk, biorą też udział w zapylaniu wielu roślin kwiatowych.
2. Zjada szkodniki takie jak, np.mszyce.
3. Jędząc glebę użyźnia ją. Dzięki temu są lepsze plony.
4. Zakopuje zdechłe myszy.
Liczę na naj :8)
Widzę że masz to samo ćwiczenie od przyrody co ja.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:09:57+01:00
Owady pożyteczne dla człowieka :

1.dżdżownica
2.biedronka
3.pijawka
4.pszczoły

Ich pożyteczna działalność :

1.spulchnia glebę dzięki czemu woda lepiej wsiąka
2.zjada mszyce
3.wysysa martwą krew i naprawia tkanki
4.produkują miód bogaty w substancje odżywcze
1 5 1