Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:10:14+01:00
1. Ludzie próbowali pomóc duszom, które BARDZO zgrzeszyły i nie mogły się dostać do raju.
2.Tak. Jeśli człowiek zrobił coś złego, powinien zrozumieć swoją winę i nigdy już nie popełnić tego samego błędu.
1 5 1
2010-03-25T16:13:16+01:00
1.To obrzęd,w którym oddawano hołd zmarłym poprzez podarunki różnego rodzaju i w tym celu wywoływano duchy zmarłych
2.tak,ponieważ każda kara zmusza złoczyńczę do przemyślenia skutków tego,co robi:(