Odpowiedzi

2009-10-29T17:31:57+01:00
Epika-jeden z trzech rodzajów literackich, pisany wierszem lub proza, w którym narrator opowiada o fikcyjnym świecie przedstawionym.

Dramat- jeden z trzech rodzajów literackich, przeznaczonych na scenę(podział na akty, sceny, odsłony), w którym fabuła rozwija
się poprzez monologi i dialogi bohaterów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:32:48+01:00
Dramat- jeden z trzech rodzajów literackich, w którym wydarzenia są przedstawione za pomocą dialogów i monologów bohaterów, nie zaś dzięki opowiadaniu narratora

Epika- jeden z trzech rodzajów literackich, którego głównym elementem konstrukcyjnym są wydarzenia przedstawonego w formie opowiadania i opisu przez narratora przytaczającego dialogi i monologi bohaterów

Liryka- jeden z trzech rodzajów literackich, którego tematyka pozostaje w kręgu przeżyć wewnętrznych, doznań, emocji, przekonań przedstawionych przec podmiot liryczny, najczęściej w formie monologu
1 5 1