Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:38:11+01:00
"...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu."

Dla ukochanej/ukochanego ... , by pamiętała/pamiętał, że Tylko ten znajdzie szczęście, kto otwiera szeroko oczy swego serca.

Nie wiem czy o to chodziło, ale jeśli pomogłam to świetnie ;)
4 3 4
2009-10-29T17:55:01+01:00
Dragi/Droga....
dedykuję Ci tę książkę na pamiątkę wszystkich trudnych chwil, w których mogłam na Ciebie liczyć. Niech słowa lisa przypominają Ci o naszej przyjaźni.
3 4 3