Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:28:57+01:00
Luteranizm Marcin Luter
kalwinizm Jan Kalwin
anglikanizm HenrykVIII
5 3 5
2009-10-29T17:33:40+01:00
Nowymi wiarami ktore powstaly w europie byly:
Luteranizm - tworca byl Marcin Luter
Anglikanizm - tworca byl Henryk VIII
Kalwinizm - tworca byl Jan Kalwin
7 4 7
2009-10-29T21:05:02+01:00
Luteranizm Marcin Luter
kalwinizm Jan Kalwin
anglikanizm Henryk VIII
7 2 7