Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:16:33+01:00
OGŁOSZENIE
Sprzedam samochód marki Seat Corodba,niebieksi metalik.System ABS,radio CD/.Rocznik 1998.Wspaniały wygląd.Pojemny bagażnik Ekonomiczny silnik!Posiada poduszki powietrzne.Nowoczesny system GPS.Zaznaczam jednak,że akumulator był niedawno wymieniany!!!
Parwie nieużywany.
Stan bardzo dobry
Cena 60000 do uzgodnienia.
TEk:038 393930303
5 3 5
2010-03-25T16:17:34+01:00
SPRZEDAM

Samochód Marki Opel Vectra 16v. Diesel, pomarańczowy, Stan idealny,rok pr.2004, 120 tys. km. przejechane, 110 kw, Wszystkie części nowe,niedawno wymieniane, samochód bezwypadkowy, garażowany. Posiada radio, abs, klimatronic, przyciemniane szyby, obniżony. Cena : 15.000 zł ! Okazja !
tel.501xxxxxxxxx


Prosze :D
2010-03-25T16:21:15+01:00
Sprzedaz psa:

Ogłoszenie!
Dnia 26.03.2010r. o godzinie 16:00-18:00 na ulicy Kolorowej (na przykład) odbędzie się sprzedaż psa. Zwierzątko jest całe czarne z białą blamką koło oka. Ma roczek i jest niealergizujące, ponieważ jego rasa to york. Cena to 1000 zł. Pies jest rasowy.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam.

(Twoję imię i nazwisko)

Telefon kontaktowy:876549807


sprzedaz samochodu:

Ogłoszenie!
Dnia 26.03.2010r. o godzinie 16:00 na ulicy Miejskiej 5 (przykład) odbędzie się sprzedarz samochodu. Pojazd BMW jest bardzo funkcjonalny i nieużywany. Posiada piękne kołpaki (nie wiem jak to się pisze) i najnowsze opony. Samochód nie jest wielokrotnie używany. To najnowszy model. Cena to 8 000 zł.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam!

(Twoje imię i nazwisko)

telefon kontaktowy: 956640089