Ten kto zrobi najwiecej i dobzre deam naj jesli ktos czegos nie wie czy na pewno prosze zeby nie pisal tej odpoiwedzi:)
1.owoc miesisty czy suchy??

strąk bobu
strąk fasoli
jablka
porzeczki
sliwki

2.Uzupelnij zdania:
Polska podzielona jest administracyjnie na wojewodztwa,_________________ i __________.

3.Przyporządkuj miasta krainom,w ktorym one leza.
A.Łeba 1.Tatry
B.Wrocław 2.Wyżyna Sląska
C.Katowice 3.Pobrzeże Koszalińskie
D.Zakopane 4.Nizina Śląska


4.Połącz park narodowy z kraina geograficzna na terenie ktorej on sie znajduje.

a.Wolinski PN 1Wyżyna Krakowsko-czestochowska
b.Kampinoski PN 2.Pobrzeże Szczecinskie
c.Ojcowski PN 3.Karpaty
d.Tatrzanski PN 4.Nizina Mazowiecka


5.Prawda czy falsz?
>w strefie miedzyzwrotnikowej promienie sloneczne zawsze padaja pod katem 90 stopni lub prawie 90 stopni ________P czy F?

>w strefie umiarkowanej wyroznia sie cztery pory roku.______P czy F?

>w strefie podbiegunowej dzien i noc trwaja zawsze po 12 godzin _____P czy F?



3

Odpowiedzi

2010-05-01T21:46:58+02:00
1.
strąk bobu-suchy
strąk fasoli- suchy
jabłka-mięsiste
porzeczki-mięsiste
śliwki-mięsiste

2.województwa, powiaty, gminy

3. a-3
b-4
c-2
d-1

4.
a-2
b-4
c-1
d-3

2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-05-01T21:50:31+02:00
1.
-Strąk bobu - suchy
-Strąk fasoli - suchy
Jabłka - mięsiste
Porzeczki - mięsiste
Śliwki - mięsiste

2.
powiaty i gminy

3.
a - 3
b - 4
c - 2
d - 1

4.
a - 2
b - 4
c - 1
d - 3


Licze na naj
POzDRo
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-05-01T21:54:55+02:00
1.
a) suchy
b) suchy
c) męsisty
d) męsisty
e) męsisty

2.

powiaty i gminy.

3.

a 3
b 2
c 4
d 1

4.

a 2
b 4
c 1
d 3

5.

a F
b P } tych trzech nie jestem pewny, ale napisze, bo może być dobrze :D
c P
4 4 4