Nagrane przez Leszka na płycie programy trwają łącznie 6 ¼ (sześć całych jedną czwartą) godziny. Teleturniej "Szalone Liczby" trwał pół godziny, mecz hokeja 1 ¼ (jedna cała jedna czwarta) godziny, folm przyrodniczy trwał trzy kwadranse. Leszek nagrał też film przygodowy. Ile czasu trwał film przygodowy?

Pliss pilnee :O
Potrzebuje na jutroo :(
Dam najj ;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:19:43+01:00
3 kwadranse = 3*15min = 45min = ¾h

6¼-(½+1¼+¾) =
= 6¼-(½+2) =
= 6¼-2½ =
= 6¼-2²/₄ =
= 3¾ [h]
28 3 28
2010-03-25T16:20:33+01:00
Czas łączny- 6¼godzin= 6godz 15min
Teleturniej ,,Szalone liczby"= 1godz 30min
Mecz hokejowy- 1¼godziny= 1 godz 15min
Film przyrodniczy- 3 kwadranse- 45min
Film przygodowy- ?
6godz 15min- 1godz 30min- 1godz 15min- 45min= 2godz 45min
Odp: Film przygodowy trwa 2godz 45min
15 3 15
2010-03-25T16:20:45+01:00
Razem - 6 ¼ h = 6 godz 15 min
szalone liczby - ½ h = 30 min
mecz - 1 ¼ h = 1 h 15 min
przyrodniczy - 3 kwadranse - 45 min

30 min + 45 min + 1 h 15 min = 2 h 30 min

6 godzin 15 minut - 2 godziny 30 minut = 3 godziny 45 minut


Film przygodowy trwał 3 godziny 45 minut.
12 4 12