Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:26:58+01:00
Ala nie chce się ze mną bawić!
Chodź tutaj, no już!
Mamo, a Jurek mnie uderzył.
Jak jeszcze raz to zrobisz to nie ręczę za siebie!
Ona tego nie zrobiła!
Tak nie wolno!
No już, do domu!
Marek, zostaw mnie!
Ktoś tutaj ściągał na klasówce!
Nie lubię Cię!
Liczę na naj :8)
13 4 13
2010-03-25T16:27:17+01:00
Idź spać! nie skacz po łóżku! przestań krzyczeć! idź do swojego pokoju! umyj się! pościel łóżko! odrób lekcje! zrób obiad! zacznij myśleć! nie biegaj po domu!
7 4 7