Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T16:31:09+01:00
We współczesnym świecie człowiekowi zagraża wiele rzeczy takich jak:
Wojny i konflikty
· Ataki terrorystyczne
· Kataklizmy
· Telewizja
· Uzależnienia
· Zanieczyszczenie środowiska
· Globalny problem żywnościowy
· Zagrożenia rodzinne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:48:51+01:00
W we współczesnym świecie zagrażają nam rożnego typu multimedia jak np. komputery które wchłaniają nasz czas który jest bardzo cenny a zauważamy to dopiero gdy jest już za późno zgrażają nam też narkotyki i inne tego typu rzeczy które zagrazaja naszemu życiu.
2010-03-25T17:07:53+01:00
Wydaję mi się, że do najważniejszych należą:

- Narkotyki
- Ataki Terrorystów
- Wojny
- Zanieczyszczenia