Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:28:47+01:00
Dziś w naszej szkole odbył się mecz piłki ręcznej.
Udział w nim brały szkoła nr 1 oraz szkoła nr 3.
Było to bardzo ciekawe spotkanie. Wyniki do przerwy 21:22. W czasie pauzy zorganizowali rozrywkę dla kibiców jaką był konkurs odbijania piłki.
Końcowy wynik meczu 38:36
Impreza sportowa bardzo się udała.
2 5 2
2010-03-25T16:28:48+01:00
Dzisiaj odbędzie się spotkanie ludzi z naszej miejscowości . Przewidywane rozrywki takie jak mecz oraz wieczorna impreza . Wstęp dla wszystkich .

cos takiego krótkiego : p
można to rozwinąć .
2010-03-25T16:32:18+01:00
Uwaga.
Dnia (tego i tego) w (miejsce) odbędzie się mecz piłkarski. Na spotkaniu rozegrany będzie puchar województw. Czeka nas świetna rozrywka, zabawa i wiele emocji. Cała impreza zacznie się o godzinie 15.00. Serdecznie wszystkich zapraszamy.
Rada Piłkarska
1 5 1