Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:30:57+01:00
Czysty, znaczy tyle, co „zawierający w sobie 100% człowieczeństwa”. Inaczej mówiąc, czystość to pełnia człowieczeństwa i jednocześnie pełen sukces w spełnieniu siebie. Osiągnięcie pełni swych człowieczych możliwości, rozwój talentów do granic możliwości dają człowiekowi pełnię szczęścia. Człowieczeństwo każdego z nas dokonuje się w trzech wymiarach: cielesnym, psychicznym i duchowym. Czystość także wyraża się w tych trzech wymiarach.
13 3 13
2010-03-25T16:32:13+01:00
Pełnia człowieczeństwa polega na doznaniu różnych uczuć, na byciu zadowolonym z tego, co się ma.
8 3 8