Odpowiedzi

2010-03-25T16:32:32+01:00
Zobacz sobie te strony
- http://www.pawlowski.dk/homiletyka/list_do_pana_boga.htm
- http://broszka.pl/list-do-pana-boga,a
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:34:41+01:00
20.11.2019
Witaj !
Panie Boże czy sa jeszcze miejsca w niebie?Mam nadzieje ze tak.
Jak to bylo Zmartwychwstac ? Mam nadzieje ze dobrze.Jak tam sie ma
Jan Paweł II .Pozdrów go odemnie . Powiedz ze za nim tesknie i strasznie płakałem jak odszedł do nieba .
Prosze Załatw mi miejsce w niebie . Nie zapomnij !!!!

P.S. Pozdrów Mojżesza .


;)
1 5 1