Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:35:11+01:00
Ryby rozmnażają się płciowo przez zapłodnienie zewnętrzne, co oznacza że poza ciałem matki komórka jajowa łączy się z plemnikiem. W praktyce samica składa ikrę w jakimś ustronnym miejscu, a samiec polewa je mleczkiem.
Delfiny i wieloryby natomiast są ssakami, czyli rozmnażają się tak jak inne ssaki w tym człowiek. Zapłodnienie jest wewnętrzne, następnie zarodek rozwija się w łonie samicy i gdy przyjdzie czas rodzi się, ale jeszcze przez jakiś czas jest zależny od matki(tzn. jest karmiony)
1 5 1
2010-03-25T16:38:41+01:00
Samica w okresie godowym składa ikre a samiec zapładnia ją nasieniem gdy sjest już złożone