Odpowiedzi

2010-03-25T16:34:19+01:00
Kiedy życie się kończy:

Ten dzień jest bardzo smutny.

Wtedy cała rodzina gromadzi się w miejscu ponurym.

Los jest bardzo okrutny

i zabiera ci osobę tak bliską gdzieś w chmury.

Trudno jest ci się z tym pogodzić

nie możesz powstrzymac łez.

Słońce za chmury zachodzi,

przekwita już bez.

Ledwo bije twe serce,

myśli gdzieś uciekają.

Czujesz się jak w gierce.

Wszyscy przewagę nad tobą mają.

A jednak spostrzegasz,że inni

też płaczą i narzekają.

Niktórzy czują się winni

i wyrzuty sumienia mają.

Ty wiesz ,ze to nie przez ciebie

i myśli przychodzą ci takie do głowy:

lepiej mu będzie w niebie!

Ale tylko myślisz bo brak ci mowy.





Może być:)?
Mam nadzieję że się przyda
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:54:39+01:00
Rodzina jest kochana,
miła troskliwa i zadbana.
Kocha Każdego,
małego dużego,grubego,chudego,
nigdy nie zostawia w potrzebie
bo z nią jest jak w niebie.
5 3 5