Odpowiedzi

2010-03-25T16:36:18+01:00
Panie Boże chciałbym polecić ci wszystkicgh cierpiących i chorych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:36:46+01:00
Panie Boże, tak wiele ludzi cierpi na tym świecie, tak wiele nie winnych osób, między innymi dzieci, proszę Cię Boże miej ich w swojej opiece, daj im siłę do walki, aby się nie poddali, i dążyli do zamierzonych celów.
2010-03-25T17:32:35+01:00
Panie Boże Stwórco Nieba i Ziemi , dawco życia polecam tobie wszystkich ludzi cierpiących. Chciałabym aby żyło im się lepiej w dostatku, tak aby im niczego nie brakowało. Pozwól spełniać im swoje marzena. Zapewnij im godne warunki do życia. Proszę cię bardzo Abyś odmienił ich los
Amen