Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:43:41+01:00
Wiec ja uwazam ze ksiazka "Chlopcy z placu broni jest ciekawa.Jest to bardzo ciekawa kisazka ktora opowiada o chlopcach ktorzy bronia swoich terenow i walcza do konca. Są oni bardzo odważni i mądrzy.
Ksiązka pisuje pozornie błachą zabawę w wojnę małych chłopców na jednym z osiedlowych placów Ta walka na niby w rzeczywistości jest walką o dominację nad podwórkiem. Tragiczne zakończenie tej walki przyniesie niespodziewane efekty.
Myślę że warto ją przeczytać.
16 3 16
  • sas5
  • Początkujący
2010-03-25T16:44:55+01:00
Najbardziej podoba mi się książka "Opowieści z Narnii", ponieważ dzieją się tam różne ciekawe wydarzenia.Jest to książka opowiadająca o prawdziwej przyjaźni,która nie zawsze łączy ludzi. Łucja przekonała się o tej przyjaźni,spotykając Pana Tumnusa(fauna). On miał wydać wszystkie dzieci Adama i Ewy w ręce Królowej Narnii,które spotka w swojej krainie. Kiedy zaprosił Łucję do domu miał zamiar ją wydać,pytał się o wszystko lecz rozmawiając z nią zrozumiał,że jeśliby ją wydał zrobiłby wielki błąd.
Ta książka najbardziej mi się podoba :)
4 4 4