Odpowiedzi

2010-03-25T16:43:15+01:00
Bóg daje nadzieję- oznacza to, że na Boga można zawsze liczyć.Jest naszym nauczycielem, największym powiernikiem sekretów i najważniejszą osobą w naszym życiu. Do niego możemy zawsze się uciec w razie kłopotów i problemów. On zawsze nas wysłucha i pomoże. Wyznajemy naszą wiare do Niego w kościele. Modlimy się do Niego z nadzieją, że znajdzie wyjście z trudnej sytuacjii. Wiemy też, że jest stworzycielem Wszechwświata i całej ludzkości. To On stworzył człowieka i wszystkie inne stworzenia na Ziemi.
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:46:40+01:00
Namaluj koze i wskaż strzałką na jeden róg, a obok napisz R=B (Bóg)
Namaluj dach i skreśl ch. Obok napisz +je (daje)
Narysuj pół pączka czy coś z którego wylatuje marmolada (jako nadzienie) i skreśl nie. Na koniec napisz +je (nadzije)

Wysłałam ci rysunek (sama robiłam XD) Nie wiem czy będziesz umiała go otworzyć. Jak nie będzie szło to narysuj według wskazówek :)
11 3 11