Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T21:08:32+01:00
Demokracja ma swoje zalety, ale niestety posiada również pewne wady. Głównymi osobami, które sprawują władzę w naszym kraju są Prezydent, Premier i reszta rządu.
Polacy coraz częściej negatywnie wyrażają się na temat działalności polskiego rządu. Często słyszymy w miejscach publicznych, wypowiedzi osób, które ciągle narzekają i wytykają błędy popełniane przez rządzących.
Osoby, które sprawują władzę nad nami również są ludźmi i mają prawo do pomyłek, ale to naszym zadaniem jest umożliwić im proces poprawy swojej karykatury ogólnie znanej.
Często zapominamy o tym.
Myślimy, że samo "gdybanie" a gdyby coś się stało to coś.. pomoże poprawić sytuację polityczną w Polsce?
Musimy wziąć sprawy w swoje ręce i pokazywać co nam się nie podoba a co podoba.
Weź sprawy w swoje ręce! Polska jest do Twojej dyspozycji!
Zacznij działać!
2009-10-30T22:04:56+01:00
Demokracja ma swoje plusy i minusy. Głównymi osobami, które sprawują władzę w naszym kraju są Prezydent, Premier
i reszta rządu.
Polacy coraz częściej negatywnie wyrażają się na temat działalności polskiego rządu. Często słyszymy w miejscach publicznych osoby, które ciągle narzekają i wytykają błędy rządzących.
Osoby, które sprawują władzę nad nami również są ludźmi i mają prawo do swoich małych pomyłek, ale naszym zadaniem jest umożliwić im proces poprawy swojej karykatury.
Często zapominamy o tym.
Myślimy, że samo "gdybanie" a gdyby coś się stało to coś.. pomoże poprawić sytuację polityczną w Polsce?
Musimy wziąć sprawy w swoje ręce i pokazywać co nam się nie podoba a co podoba.
Weź sprawy w swoje ręce! Polska jest do Twojej dyspozycji!
Zacznij działać już dziś!