Błagaam! Pilnee!!

1.
W piekarni były sprzedawane tylko całe bochenki chleba. Bochenek waży 0,8 kg. Piekarz powiedział, że sprzedano 250 kg chleba. Zapisz obliczenia świadczące o tym, że piekarz nie podał dokładnej wagi sprzedanego chleba.

2.
Jeziora zaznaczone na mapie o skali 1:10000 ma długość 5 cm. Jaka jest rzeczywista długość jeziora?

Pomocyy!!

2

Odpowiedzi

2010-03-25T16:44:33+01:00
1.
250kg : 0,8 = 312.5
0,8 * 312 = 249,6


2.
10000 * 5 = 50000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:45:48+01:00
1.
250:0,8=312,5
0,8*312,5=250
Podał dokładna wagę

2.
1:10000
1cm - 10000cm
1cm - 100m
5*100=500
Rzeczywista długość jeziora wynosi 500m.

:)
1 5 1