Pomóżcię proszę mam to na jutro dzięki z góry
proszę tylko dokładnie i pokoleji

Liczbę -24 zapisz jako iloczyn :
a)dwóch licz o różnych znakach
b)trzech liczb z których jedna ma inne znaki niż dwie pozostałe
c)trzech liczb o takich samych znakach
a to przykłady do nich te polecenie powyżej
(2 1/5-1 2/3)x(-0,9)
_________________=
o,4
(2 1/3-1 2/5)x(-0,9)
_________________=
0,6

3

Odpowiedzi

2010-03-25T16:46:49+01:00

Liczbę -24 zapisz jako iloczyn :
a)dwóch licz o różnych znakach
(-2) * 12

b)trzech liczb z których jedna ma inne znaki niż dwie pozostałe
(-3) * 2 * 4
c)trzech liczb o takich samych znakach
(-3) * (-2) * (-4)


(2 1/5-1 2/3)x(-0,9)
_________________=
o,4
(2 1/3-1 2/5)x(-0,9)
_________________=
0,6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T16:49:52+01:00
A)dwóch licz o różnych znakach

-6*4 = -24

b)trzech liczb z których jedna ma inne znaki niż dwie pozostałe

2*2* (-6) = -24

c)trzech liczb o takich samych znakach

(-3) * (-2) * (-4) = -24
2010-03-25T17:32:57+01:00
A)
-6 * 4 = -24
b)
3*(-2)*4 = -24
c)
(-√2)*(-√2)*(-12) = -24