Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:56:28+01:00
Do detergentów i mydeł dodaje się:
barwniki
olejki zapachowe
substancje lecznicze
olej kokosowy
tłuszcz
ług sodowy
woda
solanka
sól stała
gliceryna
nabłyszczacze,
dodatki koloryzujące,
dodatki zapachowe, odżywcze, antystatyczne, wybielające itp.
fosfor
Eutrofizacje powoduje przede wszystkim fosfor


  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T16:57:16+01:00
-Barwniki, olejki zapachowe, substancje lecznicze, Olej kokosowy,sole potasowe ,
sole sodowe,kalafonia,sól,szkło wodne (krzemian sodowy).
-Fosforany odpowiadają bowiem za zjawisko eutrofizacji w zbiornikach wodnych.