Odpowiedzi

2009-10-29T17:41:26+01:00
1.odkrycie złodziejów
2.Odnalezienie drzwi do domku letniskowego
3.Odnalezienie skarbu
mam nadzieje ze pomogłem
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:50:11+01:00
1.odkrycie szyfru odpytywania
2,odkrycie tajemnicy zaginionego loda Adasia
3,zagadka "tajemnicza setka"
4, tajemnica skradzionego piora
5,tajemniczy napis sposobu odkrycia skarbu Kamila De Berrier ,
6,nalezienie pamietnika księdza Koszyczka
1 1 1