Jak ktos ma cwiczenia z klasy 1 gim. matematyka 2001 bedzie lepiej

zad.4.str.51.
ula ma w skarbonce 43zl w monetach dwuzlotowych i pieciozlotowych. monet pieciozlotowych jest o 3 wiecej niz dwuzlotowych. ile monet kazdego rodzaju znajduje sie w skarbonce uli ??

zad.5.str.51
z pewnej miejscowosci wyjechal motocyklista ze srednia predkoscia 50km/h.
po godzinie slad za nim wyruszyl samochod ze srednia predkoscia 80km/h.
po jakim czasie samochod dogoni motocykliste?

zad.7.str.52
zuchy maszerowaly strednio 4 km w ciagu godziny. harcerze srednio pokonywali w ciagu godziny o 2 km wiecej niz zuchy.

a. ile km w ciagu jednej godziny srednio pokonywali harcerze ?
b. o ile dluzsza droge przebeda harcerze od zuchow jesli przez 1,5 godziny beda maszerowali w takim tepie.
c. ile czasu potrzeba harcerzom, a ile zuchom na pokonanie trasy 12km.

zad.8.str.52.
uzupelnij :
a. 150m/s = ..................km/s
b.150km/min = ...............m/s
c.15m/min = ................m/s
d. 15km/h = ..............m/s

zad.7.str.53
janek plywa ze srednia predkoscia 1,2km/h. srednia predkosc plywania marka jest 1,5 razy wieksza od predkosci janka.
a. o ile dluzsza droge przeplynie marek od jank jesli przez 15min beda plywali w takim samym tepie ?
b.o ile sekund wolniej przeplynie janek od marka basen dlugosci 100m ?

zad.8.str.53.
uzupelnij :
a. 150km/s = ...............m/s
b.15m/s = ............m/min
c.150m/s = ..............km/min
d.15m/s = ..............km/h

prosze o szybka odpowiedz bo potrzebuje to na dzisiaj i obliczenia ;)) pozdrawiam i z gory dziekuje ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:15:08+01:00
Zad 4
43 zł = 2x + 5x +15 | -15
28 zł = 2x + 5x
28 zł = 7x | :7
x = 4
Odp. Ula ma 4 monety dwuzłotowe i 7 pięciozłotowych.

Zad 5
80 km/h - 50 km/h = 30 km/h
dystans do motocyklisty = 50 km
50km / 30km/h = 1,(6) h = 1h40min

Zad 7
a) 4km/h+2km/h = 6km/h
b) 2km/h*1,5h=3km
c)12km/ 4km/h = 3h
12km/ 6km/h = 2h

Zad 8
a) 0.15 km/s
b)2500 m/min
c)25km/min
d)540km/h
4 5 4
2009-10-29T18:37:40+01:00
Ćw 4
43 zł = 2x + 5x +15
28 zł = 2x + 5x
28 zł = 7x -dzielimy przez 7
x = 4


Ćw 8
a 0.15 km/s
b 2500 m/min
c 25km/min
d 540km/h