Odpowiedzi

2009-10-29T17:43:08+01:00
Ameryka:
Przywieziono nowe choroby(biali ludzie przywieźli je do Ameryki)
Wykorzystano jej mieszkańców jako niewolników.
Handel trójkątny między Ameryką, Europą i Afryką.
Europie:
Pieniądze z handlu.
Niewolników.
Również nowe choroby przywiezione z Ameryki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:46:22+01:00
-odkrycie nowych lądów ,ludu , kultury
-rozwój handlu morskiego
- rozwój niewolnictwa
-tworzenie koloni
2 5 2
2009-10-29T21:53:44+01:00
Odkrycie Ameryki spowodowało ze odkryli nowe cyfilizacje i nowe rośliny zwierzęta i drzewa.A Europie mogli srzedawac towary ktore byly w A,eryce innym krajom i zaczela sie wojna o tereny ameryki i powstawaly tam osaby bialych(czlowieka bialego)