Odpowiedzi

2009-10-29T17:40:25+01:00
X-liczba akacji
100%-46%-36%-8%=5
10%=5

10%=5
36%=x
x=5*36/10
x=180/10
x=18
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:41:15+01:00
100-46-36-8=10 (%)
10% z x - 5
0,1x=5 /:0,1
x=50

0,36*50=18
Odp: Jest 18 akacji.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T17:44:28+01:00
46+36+8=90
100-90=10%

10% - 5
100% - 50

akacja 36% czyli
100% - 50
36% - x
x = 36/100 · 50 = 18

1 5 1