Odpowiedzi

2010-03-25T16:56:03+01:00
X-100%
279zl - 75%
mnożymy na krzyż
x=372zl
2 3 2
2010-03-25T16:58:19+01:00
X-cena roweru przed obnizką
cene opuszczono o 25% zatem 279zł to 75% ceny początkowej
z tego mozna ulozyc proporcje:
100%-x
75%-279zł

x=279*100/75
x=372zł
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:00:49+01:00
25% - obniżka ceny .
279zł - do tyle obniżono rowery .
25%z 279 = 25*279=6975/100 = 69,75 zł
279+69,75 zł =348,75
odp : Rower w normalnej sprzedaży kosztował 348,75 zł ;D
liczę na puknty
2 3 2