Odpowiedzi

2010-03-25T16:57:34+01:00
10% * 100 +100% * x = 200 % (100 + x)
10/100 * 100 + x = 2(100 + x)
10+x=200+2x
-x=190
x=-190
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:58:33+01:00
10% * 100 +100% * x = 200 % (100 + x)
zamieniam procent na liczbę

0,1*100+ 1*x = 2(100+x)
10+x= 200+2x
x-2x = 200-10
-x= 190 / : (-1)
x=-190
2010-03-25T17:00:32+01:00
10% * 100 +100% * x = 200 % (100 + x)
1000% + 100x% = 20000% + 20000% + 200x%
100x% - 200x% = 20000% - 1000%
-100x% = 19000% //: -100%
x = -190