Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:05:38+01:00
Die Gans - gęś
der Gänserich - gąsior
der Hahn - kogut
das Hähnchen - kurczak
nie Henne - kura
der Hund - pies
die Katze - kot
das Perlhuhn - perliczka
der Puter- indyk
der Enterich - kaczor
die Ente - kaczka
das Entlein - kaczątko
der Bulle - byk
das Kalb - cielę
das Pferd - koń
die Stute - klacz
das Fohlen - źrebię
die Kuh - krowa
die Färse - jałówka
die Ziege - koza
der Esel - osioł
das Schwein - świnia
die Sau - locha, maciora
das Ferkel - prosiak, prosię
der Widder- baran
das Schaf - owca
das Lamm - jagnię
2 1 2
2010-03-25T17:05:44+01:00
Das Pferd- koń
das Rind- wół
der Truthahn- indyk
das Schwein- świnia
das Schat- owca
die Kuch- krowa
die Ziege- koza
die Gans- gęś
die henne- kura
die Ente-kaczka
der Hehn- kogut
die Maus- mysz
das Kaninchen- królik
die Katze- kot
die Fische- rybki
der Hund- pies
der Papagei- papuga
das Meerschweinchen- świnka morska
der Kanarienvogel- kanarek
die Schilkrote (o z kreseczkami)

mam nadzieję że pomogłam
1 5 1