Odpowiedzi

2009-10-29T17:47:50+01:00
=3*-1/3-2(-5+-4)-5[-3*-1/3+2(-4-1)]-10(5*-4-4)=
-1+10+8-5[1-8-2]-10(-20-4)=17-5+40+10+200+40=302

chyba tak jak sie nigdzie nie pomyliłam

pozdro :)
2009-10-29T17:50:13+01:00
3x-2(-5+y)-5[-3x+2(y-1)]-10(5y-4) = -15x+3xy+10-2y+15x-10y+10-50y+40 = 3xy-62y+60

3*(-⅓)*(-4)-62*(-4)+60 = 4+248+60 = 312
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:53:31+01:00
=3x+10-2y-5[-3x+2y-2]-50y+40= 3x+10-2y+15x-10y+10-50y+40= 12x+60-62y= 12*1/3 + 60-62*(-4)= 4+60+248= 312