Zadanie 1
Napisz w jaki sposób możesz odwdzięczyć się Jezusowi za ofiarowanie ci zbawienie ???


Zadanie 2 Dokończ zdanie
1.Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi .......
2. Cierpienie Jezusa ...........
3.Przez chrzest mam udział ........
4. W sakramencie pojednania.........

POMOCY !!!!
PROSZĘ POMÓC !?
Na jutro to ;(
Z gór Dziękuje ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:02:00+01:00
Zadanie 1.
Modlić się, chodzić do spowiedzi, chodzić do kościoła, starać się nie grzeszyć, jeżeli nagrzeszymy to starać się poprawić.

zadanie 2.
1.Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi lepiej żyć.
2. Cierpienie Jezusa było za nasze grzechy.
3.Przez chrzest mam udział w sakramentach.
4. W sakramencie pojednania Jezus i Bóg wybaczają mi grzechy.
27 4 27
2010-03-25T17:04:57+01:00
1.Możemy odwdzięczyć Bogu poprzez modlitwę i regularne chodzenie do koscioła.
2.
Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi wierzyć w Jezusa i mieć wiarę w siebie.
Cierpienie Jezusa uświadamia mi,że warto poświęcać się dla innych ludzi i im pomagać.
Przez chrzest mam udział w wiarze i działalności kościoła do którego należę.
W sakramencie pojednania jestem pewna,że Bóg mnie kocha i dla tego odpuszcza mi grzechy które popełniłam.
15 4 15
2010-03-25T17:05:21+01:00
Zadanie1.
Za ofiarowane przez Jezusa zbawienie mogę odwdzięczyć wypełnianiem Jego przykazań w dniu codziennym. Dekalog powinien być drogowskazem w moim życiu jak powinno się żyć i umierać. Poprzez dobre uczynki wobec bliźniego mogę podziękować Chrystusowi za Jego poświęcenie dla całej ludzkości.

Zadanie 2.
Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi ....... pokonywać własne słabości w codziennym życiu.

Cierpienie Jezusa ....... jest Jego ofiarą za wszystkie nasze grzechy.

Przez chrzest mam udział ........ w przyjmowaniu tak ważnych katolikowi sakramentów.

W sakramencie pojednania......... grzesznik wyznaje swoje grzechy przed Bogiem, by znów być bliżej ńiego.
61 4 61