Odpowiedzi

2010-03-25T17:00:47+01:00
Za 100 lat w szkole nie bedzie zeszytow tylko komputery tore bedo pisac same jak cos sie powie nie bedzie nauczycieli tylko roboty nie bedzie tablic tylko duze ekrany na ktore bedzie sie wysylalo odpowiedzi z swojego komputera
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:01:33+01:00
Szkoła za 100 lat.
Przed sobą mam wizję szkoły, która będzie oparta na nowoczesnych technologiach. Będziemy korzystali z komputerów i każdy z nas będzie miał swoje indywiduwalne stanowisko. Czas lekcji się nie zmieni, zmieni się natomiast forma i tryb przerw. Przerwy będą krótsze, by móc się skupic na zajęciach. Natomiast, jeżeli chodzi o formę zajęc będzie o wiele więcej zajęc plenerowych. Wtedy młodzi będą mogli rozwijac swoje pasje np. malarstwo lub fotografię. Nastąpi kres tornistrów czy torebek, ponieważ wystarczy nam notes i długopis, a także pen drive, na którym bedziemy zapisywac ewentualne zadania czy prace kontrolne. Sprawdziany w razie choroby będziemy rozwiązywac w domu przez internet łącząc sie z danym nauczycielem. Technika pójdzie naprzód, a młodzież będzie miała więcej czasu na rozwijanie swoich pasji i umiejętności.

Good luck :)
1 5 1