Odpowiedzi

2010-03-25T17:03:26+01:00
Byli podróżującymi śpiewakami
w XIII we Francji
swoje utwory wykorzystywali do śpiewania i przekazywania ludziom doniosłych czynów i wydarzeń
dotyczyły doniosłych czynów i wydarzeń
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:03:48+01:00
Trubadurzy – poeci i zarazem muzycy francuscy działający w XII i XIII wieku.
Działalność trubadurów była najwcześniejszym i najistotniejszym przejawem regionalnej sztuki muzycznej i poetyckiej w średniowiecznej kulturze.
6 4 6