Odpowiedzi

2010-03-25T17:06:51+01:00
Takim człowiekiem jest Jan Paweł II . Można powiedzieć że jest człowiekiem sukcesu , ponieważ , dużo zrobił dla naszego kraju.
Był dobrym , wielkodusznym człowiekiem . KOCHA WSZYSTKICH A SZCZEGÓLNIE DZIECI I MŁODZIEŻ. Znał dużo języków , podróżował po róznych krajach .
Podziwiam go za to. Był wspaniałym człowiekiem .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:19:58+01:00
Przykładem człowieka sukcesu jest Irena Sendler, ponieważ wyprowadziła w czasie II wojny światowej prawie 2,5 tys. dzieci żydowskich z getta. Moim zdaniem należy jej się szacunek za to, że była Polka o niewiarygodnie dobrym sercu. Podziwiam ją za to co zrobiła.
4 4 4