Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:12:25+01:00
L poj.

M. wesoła szkoła
D wesołej szkoły
C wesołej szkole
B wesołą szkołę
N (z) wesołą szkołą
Msc (o) wesołej szkole
W wesoła szkoło

l.mn
M. Wesołe szkoły
D. Wesołych szkół
C. Wesołym szkołom
B. wesołe szkoły
N. wesołymi szkołami
Msc wesołych szkołach

l.poj

M.czerwony samochód
D. czrwonego samochodu
C. czerwonemu samochodowi
b czerwony samochód
N czerwonym samochodem
Msc czerwonym samochodzie
w czerwony samochodzie

l.mn

M. Czerwone samochody
D. czrerwonych samochodów
C czerwonym samachodom
B czerwone samochody
N czerwonymi samochodami
Msc czerwonych samochodach
W czerwone samochody


l.poj
M. kura
D. Kury
C kurze
B. kurę
N kurą
Msc kurze
W kura

L.mn

M. kury
D. Kur
C. Kurom
B. kury
N. kurami
Msc kurach
W kury

Pozdrawiam;))
5 4 5
2010-03-25T17:13:08+01:00
Wesoła szkoła

L.poj L.m
M.wesoła szkoła wesołe szkoły
D.wesołej szkoły wesołych szkół
C.wesołej szkole wesołym szkołą
B.wesołą szkołę wesołych szkół
N.z wesołą szkołą z wesołymi szkołami
Ms.o wesołej szkole o wesołych szkołach
W.(nie wiem:) (nie wiem:)
1 5 1
2010-03-25T17:17:04+01:00
L.p
M,wesoła szkoła
D wesołej szkoły
c wesołej szkole
b wesołej szkoly
n z wesołą szkołą
msc o wesołej szkole
w oo hejj wesoła szkoła !
l.m
m Wesołe szkoły
D Wesołych szkół
C Wesołym szkołą
B Wesołe szkoły
N Z wesołymi szkołami
Msc O wesołych szkołach
W Oo Hejj wesołe szkoły
lp.
M Czerwony samochód
D czerwonego samochodu
C Czerwonemu samochodowi
B Czerwony samochód
N Z czerwonym samochodem
Msc O czerwonym samochodzie
W Oo hej Czerwony samochód
l.m
M Czerwone samochody
D Czerwonych samochodów
C Czerwonym samochodom
B Czerwonych samochodów
N Z czerwonymi samochodami
Msc O czerwonych samochodach
W O hej czerwone samochody
l.p
M kura
D Kurę
C Kurze
B Kury
N Z kurą
Msc o kurze
W o hejj kura
l.m
M kury
D Kur
C Kurą
BKur
N z kurami
Msc o kurach
W oo hej kury
3 5 3