Odpowiedz na pytania:
1. Miejsce spożycia ostatniej wieczerzy. (na 10 liter)
2. Słoko które wypowiedział Jezus na krzyżu. (na 6 liter)
3. Pieśń śpiewana na Wigilię Paschalną. (na 7 liter)
4. Obrzęd obmycia nóg w Wielki Czwartek. ( na 8 liter)
5. Ubranie Jezusa, o które rzucili losy żołnierze. ( na 6 liter)
6. Znak wydania Jezusa. ( na 9 liter)
7. Kobieta, która przybyła do grobu Jezusa. ( na 6 liter)
8. Miejsce spotkania zmartwychwstałego Jezusa z apostołami. (na 7 liter)
9. Obrzęd światła sprawowany na Wigilię Paschalną. (na 10 liter)
10. Symbol Jezusa zmartwychwstałego. (na 7 liter)
11. Kim był Szymon z Cyreny, który pomógł Jezusowi nieść krzyż? (na 6 liter)
12. Miejsce w kościele - symbol uwięzienia Jezusa. ( na 8 liter)
13. Ogród nad potokiem Cedron - miejsce pojmania Jezusa. ( na 9 liter)


Proszę chociaż na odpowiedź kilku pytania plis i z góry dziękuje :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:25:39+01:00
1. Wieczernik
2. Pragnę
3. Exsultet
4. Mandatum
8. Jezus spotkał się z nimi w Emaus a na 7 liter to nie mam pojęcia
10. Paschał
11. Murzyn
12. Ciemnica
13. Getsemani
3 5 3
2010-03-25T17:29:36+01:00
! wieczernik
2 pragnę
3 EXSULTET
4mardatum
11 murzyn
13 cetsemani


dalej niewiem tylko to miałam na religi
2 3 2