Odpowiedzi

2010-03-25T17:07:36+01:00
Najlepiej doradzić mu żeby poszedł do spowiedzi...
odradzać mu złych rzeczy, czynów
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T17:09:07+01:00
Grzesznikowi możemy pomóc tylko trzema sposobami :
1.Namówić go do spowiedzi ( dalej ksiądz mu pomaga )
2.Poczytać parę fragmentów z Biblii .
3.Mówić mu , żeby nie grzeszył , tłumaczyć co robi źle i pokazywać jak powinno się postępować dobrze :)
2010-03-25T17:10:05+01:00
Aby pomóc grzesznikowi należy na samym początku zacząć go zachęcać do nawrócenia i komunii świętej... Jednak do całkowitego nawrócenia trzeba również chęci ze strony grzesznika jeśli jej nie bedzie to i zal za grzechy nie bedzie szczery.