Odpowiedzi

2009-10-30T12:04:36+01:00
3dm³=3litry 3litry=100% x litrów czystego kwasu octowego=6% →x=3×6:100=0,18 litra jest tego czystego kwasu octowego w 3 litrach octu
2009-10-30T15:34:37+01:00
3dcm³=3l
3l=100%
x-litrów kwasu octowego =6%
x=3*6/100=0,18
odp;
Czystego kwasu jest 0,18%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:48:27+01:00
3dcm³ ->3l
3l=100%
x l-ilosc litrów kwasu octowego rownego 6%
x=3*6
18/100=0.18