Odpowiedzi

2010-03-25T17:13:15+01:00
Jakie pole ma dwunastokąt foremny wpisany w okrąg o promieniu dlugości 5?
r=5
P=3a²(2+√3)=3*5²(2+√3)==3*25(2+√3)=75(2+√3)==150+75√3
zadanie 2.
Jakie pole ma ośmiokąt foremny wpisany w okrąg o promieniu 6
r=6
P=2a²(1+√2)=2*6²(1+√2)==2*36(1+√2)=72(1+√2)=72+72√2
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:14:08+01:00
Zad.1
r=5
P=3a²(2+√3)=3*5²(2+√3)==3*25(2+√3)=75(2+√3)==150+75√3
zadanie 2.
r=6
P=2a²(1+√2)=2*6²(1+√2)==2*36(1+√2)=72(1+√2)=72+72√2

Licze na naaj ;*.

11 2 11