Odpowiedzi

2010-03-25T17:16:33+01:00
Musisz wyłączyć , słuchawki / głośnik , I jeszcze raz włączyć powinno Ci się pokazać że możesz pogłośnić dajesz podgłośń i działać powinno
2010-03-25T17:17:29+01:00
Wg. mnie masz coś nie tak z odtwarzaczem flash, albo z przeglądarką. Sprawdź również (wiem że to banalne), ale czy po prostu dźwięk nie jest wyciszony w odtwarzaczu(flash) w którym słuchasz muzyki w internecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:20:17+01:00
Sprawdź czy nie wymagają one jakichś odtwarzaczy lub programów typu Adobe - Flash Player czy coś w tym stylu i może masz wyciszony ten film czy muzykę w głośności xD Może to być też wina innych programów tpyu antywirusy które mają blokady.