Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:20:58+01:00
Drodzy uczniowie!
Niedawno przeczytałam książkę pt: "Mały Ksiaże". Jest to książka o podróżującym chłopcu po planetach, która wciąga i przedstawia wiele ciekawych informacji. Opisuje całą przygodę ksiącia. Czyta się ją szybko i z ciekawością. Naprawdę warto ją przeczytać. Dlatego zachęcam was wszystkich do przeczytania tej książki bo jest bardzo ciekawa i interesujaca. Nie będziecie żałować!
Nauczycielka K. Kowalska
2010-03-25T17:23:34+01:00
Drodzy uczniowi!
piszę do Was aby zachęcić Was do lektury "małego KSIĘCIA". JESTEM PEWNA, ŻE SPODOBAŁABY WAM SIĘ TA KSIĄŻKA. JEST PEŁNA UROKU LITERACKIEGO I SWOISTEJ MAGII.

KSIĄŻKA TA OPOWIADA HISTORIĘ PRZYJAŹNI MIĘDZY MAŁYM CHŁOPCEM, A DOROSŁYM. TYTUŁOWY BOHATER PRZYBYŁ NA ZIEMIĘ Z OBCEJ PLANETY JEDNAK MIMO WSZYSTKO CHCIAŁ WRÓCIĆ DO SWEGO PRAWDZIWEGO DOMU. NA ZIEMI POZNAŁ JEDNAK DOROSŁEGO, CZYLI NASZEGO NARRATORA, KTÓRY OPOWIADA CAŁĄ HISTORIĘ TEJ NIEZWYKŁEJ PRZYJAŹNI. NA KOŃCU MAŁY CHŁOPIEC ZOSTAJE UKĄSZONY PRZEZ WĘŻA NA WŁASNĄ PROŚBĘ I WRACA DO SWOJEJ KOCHANEJ PLANETY.

MAM NADZIEJĘ, ŻE ZACIEKAWIŁY WAS PRZYGODY MAŁEGO KSIĘCIA NA ZIEMI I Z CHĘCIĄ PRZECZYTACIE TO WSPANIAŁE ARCYDZIEŁO.

MIŁEJ LEKTURY
POZDRAWIAM

(TWÓJ PODPIS)