Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:18:46+01:00
HCOOH + C₄H₉OH -> HCOOC₄H₉ + H₂O
HCOOH + CH₃-CH₂-CH₂-CH₂-OH -> HCOO-CH₂-CH₂-CH₂-CH₃ +H₂O

C₃H₇COOH + C₃H₇OH -> C₃H₇COOC₃H₇ + H₂O
CH₃-CH₂-CH₂-COOH + CH₃-CH₂-CH₂-OH -> CH₃-CH₂-CH₂-COO-CH₂-CH₂-CH₃ + H₂O

Powinno być dobrze ;*
2010-03-25T18:38:11+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
HCOOH + C₄H₉OH----->HCOOC₄H₉ + H₂O
HCOOH + CH₃-CH₂-CH₂-CH₂-OH----->HCOO-CH₂-CH₂-CH₂-CH₃ + H₂O

C₃H₇COOH + C₃H₇OH----->C₃H₇COOC₃H₇ + H₂O
CH₃-CH₂-CH₂-COOH + CH₃-CH₂-CH₂-OH---->CH₃-CH₂-CH₂-COO-CH₂-CH₂-CH₃ + H₂O
Na strzałkach napisz"stęż.H₂SO₄"
1 5 1