Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:23:29+01:00
Wierzę w zmartwychwstanie Jezusa, ponieważ wiem iż Jezus nas wszystkich kocha nie zważając na nasze grzechy,. Wiem to stąd, iż gdyby nie kochał nas to by nie oddał zycia za nas.
1 5 1
2010-03-25T17:23:58+01:00
Oczywiście, że wierzę w Zmartwychwstanie. Bo wkoncu dzięki zmartwychwstaniu, zostaliśmy zbawieni, a moja wiara opiera się na miłości do Boga, na efektach mojego życia, Bóg wiele zmienił we mnie, ale na dobre, za co jestem Mu do dziś wdzięczna.
2 5 2