Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:28:40+01:00
"Wszem i wobec i każdemu z osobna,
wiadomym się czyni, iż pięknym uczuciem
miłości połączeni, ślubować sobie będą:
miłość, wierność i uczciwość małżeńską"

KLARA I WACŁAW

Owe Zaślubiny przed Bogiem, oraz powagą Kościoła
potwierdzamy 18 kwietnia 1515 roku, gdy dzwony wybiją godzinę 12.00 w katedrze na Wawelu w Krakowie.

Na uroczystość Zaślubin zapraszają
Rodzice wraz z Narzeczonymi.
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T17:31:28+01:00
"Dzwony biją jak szalone,
Marsz weselny w uszach brzmi.
Młody mężu przytul żonę,
Niechaj cała ziemia grzmi.
Młoda żono przytul męża,
Twej miłości barwny kwiat.
Nie potrzeba Wam oręża,
U stóp macie cały świat."

Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy ........................... na uroczystość połączenia serc więzłem małżeńskim Klarę w Wacława
Ślub odbędzie się 15.06.1515r. w kościele ....................... w Krakowie przy Wawelu o godzinie 17.00.

rodzice i opiekunowie przyszłej pary młodej
4 2 4