Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:52:58+01:00
125 - x
300 -264

300x=33000
x=110

Cena wynosiła 110 zł
1 5 1
2009-10-29T17:54:05+01:00
300-x*300=264
-300x=264-300
-300x=-36 /:(-300)
x=0,12

Obniżono o 12%.

125-0,12*125=125-15=110

Leżak po obniżce kosztuje 110zł.
2 3 2
2009-10-29T17:54:26+01:00
300-100%
264-x

300x=26400
x=88% obnizka o 12%

125-100%
x=88%

100x=11000
x-110 - cena leżaka po obnizce
1 5 1