Proszę odpowiedzieć na pytania to są do krzyżówki więc podam na ile liter.

1. Nie ma wartości energetycznej, a jednak jest ważnym elementem diety. - 4 litery
2. Pomaga w usuwaniu z organizmu zbędnych produktów przemiany materii. - 7 liter
3. Jakiego pochodzenia są białka mleku, mięsie i rybach ? - 11 liter
4. Okres, podczas którego odmawia się przyjmowania pokarmu. - 8 liter
5. Choroba polegająca na nałogowym pochłanianiu dużej ilości pokarmu w krótkim czasie. - 7 liter
6. Złożony węglowodan. - 7 liter
7. Ludzie, którzy zrezygnowali z jedzenia mięsa. - 12 liter
8. Inaczej kwas nikotynowy. - 7 liter
9. Ludzie, którzy ze względów leczniczych stosują dietę niskokaloryczną lub o niewielkiej ilości sodu. - 9 liter
10. Składnikiem budulcowym jest ? - 6 liter
11. Pierwiastki śladowe. - 13 liter
12. Jaka powinna być dieta ? - 12 liter
13. Jeden z rodzaju tłuszczu ? - 8 liter
14. Są to złożone związki chemiczne, bardzo potrzebne ludzkiemu organizmowi. - 8 liter
15. Ogólnie: frytki, pizza, hamburgery... - 8 liter
16. Brak łaknienia występujący z różnych przyczyn np. psychicznych, nerwowych - 9 liter
17. Pierwiastek potrzebny do produkcji czerwonych krwinek. - 6 liter
18. Proces, podczas którego wynikiem jest spadek wagi ciała. - 11 liter
19. Substancje trujące, które dostarcza się organizmowi wraz z pożywieniem, wodą, powietrzem( w procesie oddychania ) - 7 liter.

3

Odpowiedzi

2010-03-25T17:31:55+01:00
1.woda
2.
3.zwierzęcego
4.
5.
6.
7.wegetarianie
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.fastfood
16.
17.
18.
19.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:46:30+01:00
1. woda
2. blonnik
3. zwierzecego
4. anoreksja
5. bulimia
6. glukoza
7. wegetarianin
8. niacyna
9. dietetycy
10. białko
11. mikroelementy
12. energetyczna
13. glicerol
14. witaminy
15. fast food
16. psychoza
17. żelazo
18. odchudzanie
19.
2010-03-25T17:50:30+01:00
1. woda
2. blonnik
3. zwierzecego
4. anoreksja
5. bulimia
6. glukoza
7. wegetarianin
8. niacyna
9. dietetycy
10. białko
11. mikroelementy
12. energetyczna
13. glicerol
14. witaminy
15. fast food
16. psychoza
17. żelazo
18. odchudzanie
19.