Odpowiedzi

2010-03-25T17:27:13+01:00
1. Tamiza
2. Severn

to chyba tyle...:)
14 3 14
2010-03-25T17:27:17+01:00
Najłuższa rzeka w Wielkiej Brytanii - Severn (220 mil, 354 km) która przepływa przez Walie i Anglię.

Anglia : River Thames (215 miles, 346 km )


13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:33:58+01:00
Severn ( od 336 km do 354 km),
to jest rzeka w UK czyli wielkiej brytanii

a rzeka w ąnglii to :
Tamiza (od 338 km do 346 km).

Nie jestem pewna czy to dobrze ale tak pisze w mojej encyklopedii ;)
18 4 18