Odpowiedzi

2010-03-25T17:26:59+01:00
Witam wszystkich zebranych na inauguracji roku szkolnego 2010.
Nie będę długo przemawiać bo nie o to tu chodzi. Chce wam tylko pogratulować wyników w nauce a tym którym się w tym roku nie powiodło życze powodzenia w kolejnym.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:28:36+01:00
Wakacje- kazdemu kojarzą sie z słonce, przygodą, radoscią a przede wszystkim wolnością. KAzdy czeka na nie z utęsknieniem. A kiedy już nadejdą korzystamy z nich na całego. Myśle,że każdy w wakacje robi rzeczy,na które w roku szkolnym nie ma czasu. Zostały tylko świdectwa iii WITAJ PRZYGODO:)
2010-03-25T17:30:01+01:00
Szanowny dyrektorze droga rado pedagogiczna kochani koledzy zebraliśmy się tutaj aby zakoczyc rok szkolny 2009/2010 a jednocześnie rozpocząc wakacje . Wakacje jest to czas który kazdy uczen najbardziej lubi w roku ponieważ włąsnie wtedy mozemy odpocząc od nauki. Przez dłuższy okres roku uczymy sie a wy drodzy nauczyciele pomagacie nam wspiac sie na jak najwyższy stopien edukacji . Za co serdecznie wam dziekuje . Na zakończenie chce życzyc każdemu udanych wakacji
1 5 1