Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:27:18+01:00
Zalety i wady zycia na wsi:
zalety:
- małe zanieczyszczenie srodowiska
- brak duzego ruchu miejsciego
- brak nadmiernego halasu
- znajomosc ludzi dookola
- kontakt ze zwierzetami
wady:
- brak duzych osrodkow rozrywkowych i przemyslowych
- brak obiektow sportowych
- brak rozwinietej komunikacji
- problemy z dojezdzaniem do okreslonych miejsc
- brak wyzszych szkol
9 4 9
2010-03-25T17:29:08+01:00
Zalety:
1. Czyste powietrze.
2. Ładne krajobrazy.
3. Cisza, spokój.
4. Wszyscy się znają.
5. Ludzie są mili, pomocni, znają siebie na wzajem.

Wady:
1. Daleko do sklepów.
2. Brak miejsc rozrywkowych (dyskotek, klubów)
3. Brak imprez (koncerty, itp.)
4. Mało miejsc pracy.

(:
6 4 6