Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:29:07+01:00
1. spór między rodami
2.bójkaTybalta i Bemwoli
3.Rozdzielenie przez księcia
4.Romeo dowiaduje się o balu u Kapuletich i wraz z przyjaciółmi udaje się tam
5.Romeo postrzega Julię i zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia
6.Zostaje on rozpoznany przez Tybalta, jednak pan domu nie zezwala na bitwę
7.Wieczorne spotkanie zakochanych pod domem Julii - oboje postanawiają wziąść ślub.
8. Romeo udaje się do Ojca Laurentego, aby ustalić datę ślubu.
9 Wyjście Juli z domu pod pretekstem spowiedzi - zakochani biorą ślub w celi mnicha.
10. Pojedynek Mesrkucja z Tybaltem,śmierć Mekucja
11. Wściekłość Romea, który w odwecie zabija Tybalta.
12. Książę skazuje Romea na wygnanie
13. Kaputeti wybiera Parysa na męża Julii.
14. Ojciec Laurenty pomaga Julii - daje jej środek usypiający
15. Julia spożywa wywar
16. Żal i rozpacz po śmierci Julii
17. Baltazar nie informuje Romea o zaistniałej sytuacji
18. ,, Wdoweic wykupuje truciznę, chce zaginąć przy boku ukochanej.
19.Udaje się na cmentarz, tam dochodzi do walki z Parysem( który ginie). spożywa truciznę
20. Juliasię budzi, popełnia samobójstwo
21. Rodziny się godzą.
38 4 38
2010-03-25T17:37:49+01:00
1. sprzeczka między służącymi.
2.Romeo dowiaduje się o balu u kapuletich
3przygotowania Juli do balu
4przybycie romea na bal
5pomeo poznaje Julie
6wyznanie miłości
7spotkanie romea z piastunką
8spotkanie romea i Juli w celi ojca Laurentego
9zabicie merkucia prze tybalta
10romeo zabija tybalta
11kapulet namawia parysa aby ożenił się z julią
12julia otrzymuje flakonik z miksturą
13julia wypija truciznę
14domownicy opłakują śmierć juli
15romeo dowiaduje się o śmierci juli
16jan nie zdążył zawiadomić romea o udawanej śmierci
17romeo zabija parysa
18wypicie śmiertelnej trucizny przez romea
19śmierć ukochanych
20 pogodzenie się rodów
54 3 54